Sănătate cu Dr. Cătălin Luca

Pentru o viață sănătoasă și fericită

Sfatul medicului

Inregistrare

Filtre apa

Filtru apa

Storcator fructe si legume

Storcator de suc

midoris

natura vie, magzin naturist.jpg

Vitamina c alcalina forte

Alimente și nutrienți care protejează copiii de toxine

10 alimente care protejează copiii de toxine Există o problemă reală care se înrăutățește în fiecare zi, deoarece copiii noștri sunt expuși la niveluri excesive de toxine care se găsesc în materialele plastice, alimentele procesate și chiar și în unele produse de protecție solară.

 Deși poate fi imposibil să ne protejăm complet copiii de toxinele din mediul înconjurător, există anumiți pași pe care îi putem urma pentru a le proteja sănătatea. Un pas important implică utilizarea unor alimente specifice care ajută la detoxifierea naturală și despre care se știe că contracarează efectele acestor toxine.

 Copiii sunt deosebit de vulnerabili la efectele toxinelor din mediu care au un efect din ce în ce mai negativ asupra sănătății lor. Adevărul este că problema este reală și se înrăutățește. Toxinele, la care sunt expuși copiii de astăzi, chiar și atunci când sunt încă bebeluși și în primii ani de viață, îi pot afecta destul de mult.

 Este imposibil să evităm complet aceste riscuri, dar este esențial să folosim următoarele 10 alimente naturale și substanțe nutritive care stimulează detoxifierea, pentru a proteja sănătatea copiilor noștri. Să vedem în acest articol care sunt cele 10 alimente care ajută la detoxifierea copiilor în mod natural:

10 alimente și nutrienți specifici pentru detoxifierea copiilor

 Pe lângă evitarea toxinelor, există unele alimente care pot sprijini procesele de detoxifiere în cazul copiilor și care pot ajuta organismele lor să se apere împotriva efectelor negative ale acestora. Iată care sunt acestea:

1. Probioticele

 Bacteriile sănătoase care se dezvoltă în intestin au o influență puternică asupra modului în care toxinele sunt descompuse în tractul gastro-intestinal și în ficat. Bacteriile sănătoase din intestin diminuează sau modifică abilitatea organismului de a detoxifia și de a elimina anumite toxine. Probioticele, în special tulpinile diferite de lactobacili și bifidobacteriile, pot ajuta la înlocuirea bacteriilor nesănătoase cu bacterii sănătoase.

2. Prebioticele

 Prebioticele sunt probabil, la fel de importante ca și probioticele. Acestea acționează ca stimulent pentru a ajuta bacteriile sănătoase să se dezvolte mai bine. Suplimentele bune de prebiotice includ inulina, arabinogalactanul și fructooligozaharidele, în timp ce alimentele prebiotice includ anghinarea, ceapa, prazul și sparanghelul.

3. Fibrele

 Fibrele alimentare, cum ar fi făina din semințe de in și făina de semințe de chia, ajută toxinele să iasă din organism prin tractul digestiv. Lignanii din aceste două surse de fibre pot ajuta la blocarea efectelor toxinelor care modifică funcția endocrină.

4. Legumele de genul cruciferelor

 Broccoli, varza albă, varza roșie, varza de Bruxelles și conopida conțin substanțe fitochimice numite glucozinolați, care, după ce au fost mestecate, devin izotiocianați. Izotiocianații stimulează organismul să fie mai rezistent la toxine și au de asemenea proprietăți anticancerigene.

5. Acidul elagic

 Sucul de rodii, murea, zmeura, afinele, fructele de goji, strugurii roșii, căpșunii, nucile de pecan și în general toate tipurile de nuci, conțin niveluri ridicate de acid elagic. Această substanță fitochimică este un antioxidant puternic care stimulează enzimele de detoxifiere din ficat.

6. Turmericul

 Turmericul este condimentul principal din amestecul numit curry. Acest pigment galben conține curcumină, o puternică substanță fitochimică ce îmbunătățește enzimele de detoxifiere a ficatului, reduce inflamația și protejează ficatul.

7. Usturoiul

 Acest aliment este de asemenea o plantă medicinală detoxifiantă care conține compuși ai sulfului cunoscuți pentru capacitatea lor de a reduce inflamația și de a crește activitatea antioxidantă în celule.

8. Vitaminele din complexul B

 Colina, acidul folic și vitamina B12 sunt vitaminele din grupul B care sunt necesare pentru a ajuta în proces de detoxificare cunoscut sub denumirea de "metilare". Surse bune de colină sunt ouăle, germenii de grâu, conopida, leguminoasele și spanacul. Surse bune de acid folic sunt legumele cu frunze verzi, leguminoasele, sfecla, sparanghelul, portocalele, cerealele și pâinea integrală. Surse excelente de vitamina B12 sunt peștele, produsele lactate ecologice.

9. Anghinarea

 Anghinarea este o legumă cu o aromă ușoară care protejează ficatul și îmbunătățește detoxifierea, în special prin creșterea glutationului și stimularea fluxului de bilă. Glutationul este unul dintre cei mai importanți antioxidanți pentru organism care este esențial pentru procesul de detoxifiere.

10. Algele marine

 Algele, precum Nori care se utilizează pentru prepararea sushi-ului și Chlorella, conțin compuși cunoscuți sub denumirea de polizaharide care se unesc în intestin cu metalele grele, cât și cu toxinele organice, mărind astfel eliminarea lor.

 Pentru a îmbunătăți detoxifierea și apărarea corpului, este recomandat ca copiii să mănânce alimente din lista precedentă de câte ori este posibil. Se recomandă zilnic câte o porție de legume gătite din familia cruciferelor. Părinții sunt, de asemenea, încurajați să folosească usturoi proaspăt la mese, probiotice și prebiotice zilnic și alimente bogate în colină, acid folic și vitamina B12 (sau un supliment bun de vitamina B).

  1. Comentarii (0)

  2. Adaugă-l pe al tău

Comentarii (0)

Rated 0 out of 5 based on 0 voters
There are no comments posted here yet

Lasă comentariile tale

  1. Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Rate this post:
Ataşamente (0 / 3)
Share Your Location

Cauta in site

Sunt si pe Facebook

Consultație online

Anunțuri pe Site

Vă rog nu mai postați reclama dvs în comentarii la articole. Am creat special în forum, secțiunea mica publicitate cu vânzări, cumpărări și reclamă site-uri și magazine. Anunțurile sau reclama dvs este complet gratuită. Aici găsiți forumul.