Sănătate cu Dr. Cătălin Luca

Pentru o viață sănătoasă și fericită

Sfatul medicului

Inregistrare

Filtre apa

Filtru apa

Storcator fructe si legume

Storcator de suc

midoris

natura vie, magzin naturist.jpg

Vitamina c alcalina forte

Ce este un atac de panică?

Cum se combat atacurile de panică? Ați simțit vreodată că nu mai aveți suflare, că nu puteți respira, că vă simțiți amețiți, iar pieptul vă doare? Cel mai probabil, este vorba despre declanșarea unui atac de panică.

 Un atac de panică este un cumul de emoții care au fost reprimate și care în cele din urmă ies foarte puternic la lumină. Este ca și cum v-ați fi controlat de mult timp și ați ascuns toate aceste emoții, până când vine un moment în care tensiunea este insuportabilă. O persoană care se confruntă cu această acumulare de emoții simte anxietate, teamă și chiar frica de o amenințare care cu siguranță nu există. Atacurile de panică apar brusc și fără nici un avertisment, iar durata acestora poate fi de câteva minute sau puțin mai mult, iar în cazurile mai rare se extind până la oră.

 În acest articol vă voi prezenta ce este un atac de panică, care sunt simptomele sale și ce puteți face pentru a le atenua și preveni.

Ce este anxietatea?

Recomandări și remediii pentru combaterea anxietății Apariția anxietății este foarte frecventă și nu ar trebui să o ignorăm. A suferi de anxietate poate fi foarte dificil, deoarece această tulburare poate transforma orice activitate zilnică într-un efort supraomenesc. În acest articol vom analiza care sunt cele mai bune recomandări și remedii naturale pentru calmarea nervilor și combaterea anxietății.

 Anxietatea este o tulburare care poate fi devastatoare pentru viața de zi cu zi. Anxietatea este un răspuns normal al organismului la stimuli negativi, cum ar fi problemele sau pericolele. Cu toate acestea, anxietatea devine o tulburare atunci când această stare de alertă este prelungită chiar și atunci când problema a dispărut deja sau se manifestă într-un mod exagerat față de unii stimuli care nu sunt atât de îngrijorători.

 Ce sunt abilitățile psiho-sociale?

10 abilități pentru a reuși în viață

 În general, persoanele, ca ființe sociale, sunt mai mult sau mai puțin obligate să stabilească relații cu cei din jur, fie din mediul familial, educativ, profesional, etc. Totuși, nu întotdeauna este ușor să ne descurcăm într-un anumit context social, iar aceasta se petrece nu datorită lipsei capacităților necesare, ci datorită faptului că nu avem abilitățile necesare pentru a face aceasta. De exemplu, în ceea ce privește sănătatea, s-a demonstrat că dezvoltarea acestor abilități este o modalitate eficientă pentru a stabili unele comportamente sănătoase, atât la nivel individual, cât și la nivel colectiv.

Bolile psihosomatice – date generale

Ce sunt bolile psihosomatice? În același mod în care bolile fizice tind să influențeze în mod negativ starea de dispoziție, cauzându-ne în multe cazuri teamă, neliniște sau iritare, tot așa există și multe probleme și tulburări psihologice care tind să cauzeze la rândul lor simptome fizice. Acestea sunt cele care în lumea medicală se cunosc sub denumirea de boli psihosomatice.

 Se estimează că un procent de aproximativ 15% din populația Europei suferă de boli psihosomatice, astfel încât se poate afirma că acest tip de “boli” sunt în realitate foarte frecvente. De fapt, statisticele indică faptul că un sfert dintre pacienții care apelează la medicul de familie prezintă boli psihosomatice.

De ce emoțiile trebuie luate în considerare când vorbim despre stil de viață sănătos

Emoțiile - o cheie uitată a sănătății Se vorbește azi tot mai mult despre a avea un stil de viață sănătos constând, de obicei, într-un regim alimentar echilibrat, program de mese regulate, exerciții fizice, somn suficient, odihnitor, cercuri de prieteni, un job împlinito care lasă loc de timp liber, recreere și practica hobby-urilor etc.

 Prea puțini, însă, își amintesc să adauge în această ”rețetă” a stilului sănătos de viață și emoțiile. Este ca și cum am uita că tot ce facem, facem pentru a ne simți bine, fericiți, împliniți și a evita să simțim durerea, tristețea, furia, frica etc. Iar emoțiile nu sunt deloc de neglijat – pentru că ele contribuie mult la starea noastră de sănătate.

Diferența dintre tristețe și depresie

Diferența dintre tristețe și depresie De multe ori se poate confunda o stare de tristețe mai profundă cu o stare de deprimare sau cu depresia. Chiar dacă ambele sentimente au anumite caracteristici în comun, diferă totuși în unele aspecte punctuale.

 În cazul depresiei, persoana în cauză nu găsește un motiv clar pentru starea sa de apatie, tocmai de aceea, necunoscând problema, nu poate găsi o soluție viabilă.

 Vă prezint în acest articol care sunt diferențele dintre tristețe și depresie.

Forța gândirii – un instrument esențial în orice terapie

Forța gândirii: cheia vindecării Există o conexiune imediată și foarte puternică între minte și corp. Un factor extrem de important în procesul de restabilire a echilibrului organismului și a vindecării este atitudinea interioară și modul în care pacientul răspunde mental la problema cu care se confruntă.

 Boala, în opinia specialiștilor din domeniul psihosomaticii, nu este altceva decât energie stagnantă, care de cele mai multe ori începe să se blocheze din cauza tiparelor de gândire repetitivă sau a emoțiilor de joasă frecvență cum sunt emoțiile negative (frică, mânie, tristețe, neîncredere, îndoială, etc.). Într-o perioadă suficient de lungă de timp în care s-au repetat aceste tipare negative, energia blocată se transformă într-un blocaj fizic sau într-o boală.

Cauta in site

Sunt si pe Facebook

Consultație online

Anunțuri pe Site

Vă rog nu mai postați reclama dvs în comentarii la articole. Am creat special în forum, secțiunea mica publicitate cu vânzări, cumpărări și reclamă site-uri și magazine. Anunțurile sau reclama dvs este complet gratuită. Aici găsiți forumul.