5 suplimente pentru a proteja pielea de soare

Soarele îmbătrânește pielea?

 Doriți să vă protejați pielea de soare? Există unele suplimente nutritive care vă pot ajuta să reduceți sau să preveniți petele, uscăciunea și îmbătrânirea prematură a pielii.

 Pielea este bariera care protejează corpul de agresiunile mediului. Vara, este mai expusă radiațiilor solare și substanțelor chimice, cum ar fi clorul din piscine sau săpunurile iritante. Acest lucru poate provoca modificări ale metabolismului hidric și a structurii stratului cornos al pielii, care se manifestă prin uscăciune, riduri, roșeață și pete.

Citește mai mult:5 suplimente pentru a proteja pielea de soare

Cum să ne creștem rezistența față de Covid-19?

10 recomandări pentru a crește rezistența față de virusul Covid-19

Cum să ne creștem rezistența față de Covid-19? Pandemia cauzată la nivel mondial de virusul Covid-19 este încă în derulare. Un sistem imunitar puternic este cea mai bună apărare împotriva virusurilor respiratorii, inclusiv împotriva coronavirusului Covid-19. În acest sens, vă pot fi de ajutor obiceiurile sănătoase, alimentația și plantele medicinale.

 Imunitatea constă dintr-un set interacțional de celule, organe și țesuturi care ne apără împotriva agenților patogeni din toate părțile corpului. Dacă sistemul imunitar slăbește, virusurile se înmulțesc mai ușor. În acest articol vă explicăm cum să vă consolidați imunitatea urmând aceste zece recomandări simple:

Citește mai mult:Cum să ne creștem rezistența față de Covid-19?

Cum să spălăm corect fructele și legumele?

O bună igienă poate preveni infecția cu virusul COVID-19

Cum să spălăm corect fructele și legumele? Prevenirea este cel mai bun remediu pentru infecția cu coronavirusul COVID-19, reducând riscul de a fi infectat și de a răspândi virusul. Menținerea măsurilor de igienă și protecție de bază, cum ar fi spălarea frecventă a mâinilor, evitarea atingerii ochilor, nasului și gurii și păstrarea unei anumite distanțe față de alte persoane, sunt câteva dintre recomandările principale ale Organizației Mondiale a Sănătății.

Citește mai mult:Cum să spălăm corect fructele și legumele?

Apa de cocos: beneficii pentru sănătate

Beneficiile consumului apei de cocos

Apa de cocos: beneficii pentru sănătate Apa de nucă de cocos are o structură practic identică cu plasma sanguină care este prezentă în sângele tuturor ființelor umane. De aceea, apa de cocos a fost folosită extensiv în războaiele anterioare din întreaga lume ca înlocuitor al plasmei sanguine, deoarece a fost vitală pentru supraviețuirea unui număr mare de victime ale războiului. Numeroși răniți au primit apă de cocos în timpul unor bătălii teribile și prelungite. În prezent, apa de cocos este folosită în aproape toate țările lumii, fiind foarte populară și se găsește cu ușurință în multe magazine din întreaga lume.

 Să vedem în continuare care sunt principalele beneficii ale consumului de apă de cocos:

Citește mai mult:Apa de cocos: beneficii pentru sănătate

5 remedii pentru întărirea sistemului imunitar

Remedii fitoterapeutice pentru întărirea sistemului imunitar

5 remedii pentru întărirea sistemului imunitar  Știm deja că sistemul imunitar este prima linie de apărare a corpului împotriva oricărui atac, respingând bacteriile, virusurile și alergenii și combătând infecțiile. Atunci când sistemul imunitar este sănătos, limfocitele, celulele albe din sânge care sunt fabricate în măduva osoasă, sunt responsabile de producerea unor anticorpi care ne protejează împotriva acestor invadatori. Așa cum se știe, un sistem imunitar slăbit ne face mai predispuși la apariția răcelilor și a bolilor infecțioase.

 Vă prezint în acest articol 5 remedii naturiste foarte utile care vă vor ajuta să vă întăriți sistemul imunitar.

Citește mai mult:5 remedii pentru întărirea sistemului imunitar

Sugestii alimentare pentru vegetarieni

Recomandări pentru persoanele vegetariene

Sugestii alimentare pentru vegetarieni Dietele vegetariene de orice tip trebuie să includă o cât mai amplă varietate de alimente proaspete disponibile, mai ales dintre cele de sezon. Astfel, se recomandă includerea în dietă a fructelor, legumelor, leguminoaselor, cerealelor integrale, semințelor și fructelor uscate dar și a produselor lactate și ouălor în cazul persoanelor ovo-lacto-vegetariene. Este recomandat să se facă combinații din același grup de alimente pentru a se obține o mai mare valoare biologică și o completare proteică, atingându-se astfel o echivalență nutrițională a unei alimentații fără restricții.

 Iată care sunt recomandările alimentare pentru persoanele vegetariene:

Citește mai mult:Sugestii alimentare pentru vegetarieni

6 sfaturi pentru o viață sănătoasă și echilibrată

1.Profitați de lumina soarelui de-a lungul zilei

6 sfaturi pentru o viață sănătoasă și echilibrată Lumina soarelui stimulează producția de serotonină, care joacă un rol important în starea noastră de bine. Prin aceasta ne referim să faceți cât mai multe activități în aer liber, în special profitând de razele soarelui. Dacă puteți face sport sau exerciții, chiar și mersul pe jos, în lumina soarelui, va fi foarte benefic pentru sănătatea dumneavoastră.

2. Pregătiți-vă să dormiți bine

 Seara, când începe să se întunece, creierul produce un anumit hormon, melatonina, care ne pregătește să dormim. Unele dintre obiceiurile nostre în timpul zilei și în timpul serii ne afectează nivelele de melatonină, care joacă un rol important în calitatea somnului. Pentru aceasta, încercați să găsiți o bună predispoziție de a dormi, să scădeți intensitatea activității zilnice, să aerisiți bine camera și să dormiți într-o cameră suficient de întunecată pentru a oferi creierului posibilitatea să se deconecteze.

Citește mai mult:6 sfaturi pentru o viață sănătoasă și echilibrată