4 sucuri excelente pentru slăbit

Beneficiile pentru sănătate ale sucurilor naturale

4 sucuri excelente pentru slăbit Sucurile naturale au devenit în ultima perioadă, una din alegerile favorite ale acelor persoane care doresc să scadă în greutate într-un mod sigur și sănătos.

 Aceste băuturi reprezintă o modalitate excelentă de a consuma mai multe fructe și legume având proprietăți diuretice, care ajută la drenarea organismului, combaterea retenției de lichide și implicit la pierderea excesului de greutate corporală.

Citește mai mult:4 sucuri excelente pentru slăbit

Mango poate preveni cancerul

Mango luptă împotriva cancerului

Mango poate preveni cancerul În prezent, cancerul este o boală care afectează din păcate, o mare parte a populației mondiale. Există multe tipuri de cancer, iar unele dintre acestea sunt mai ușor de tratat decât altele datorită localizării specifice în corp.

 Cercetătorii care au studiat numeroase remedii naturale, au concluzionat că fructul de mango poate ajuta la combaterea bolilor atât de complexe precum cancerul de colon sau cel de stomac.

Proprietățile benefice ale fructului de mango

 Mango este un fruct exotic delicios, care are un gust dulce caracteristic. Originea sa se atribuie continentului asiatic, totuși, mango poate fi găsit și în țările tropicale și subtropicale de pe continentul american. Acest fruct este folosit ca ingredient pentru prepararea diverselor feluri de mâncare.

Citește mai mult:Mango poate preveni cancerul

Varza de Bruxelles și beneficiile sale

Varza de Bruxelles – date generale

 Varza de Bruxelles și beneficiile saleVarza de Bruxelles aparține familiei Brassica și este înrudită cu brocoli și cu varza. Varza de Bruxelles seamănă cu o varză în miniatură, având diametrul de aproximativ 2,5 centimetri. Varza de Bruxelles are în mod normal culoarea verde intens, cu toate că unele varietăți pot avea chiar culoarea roșie. Când varza de Bruxelles este gătită corespunzător, capătă o textură crocantă și densă, un aspect ușor sticlos și un gust ușor dulce.

 Varza de Bruxelles este disponibilă tot timpul anului, totuși este mai ușor de găsit toamna și primăvara, când este sezonul său maxim de creștere.

 Dacă se consumă în mod regulat, varza de Bruxelles oferă beneficii extraordinare pentru sănătate. Ca minim, ar trebui să se consume de 2 - 3 ori pe săptămână în porții minime de o cană jumătate de persoană. Medicii recomandă consumul verzei de Bruxelles și a altor legume din grupa legumelor crucifere de 4 - 5 ori pe săptămână, deoarece numeroase studii au arătat deja că legumele crucifere previn cancerul.

Citește mai mult:Varza de Bruxelles și beneficiile sale

Beneficiile extraordinare ale bananelor coapte

Bananele conțin nutrienți importanți pentru sănătate

Beneficiile extraordinare ale bananelor coapte Bananele sunt fructe delicioase pe care ar trebui să le includem mai frecvent în dieta noastră, nu doar pentru gustul lor aromat, ci deoarece conțin nutrienți foarte importanți care ne îmbunătățesc starea de sănătate. De exemplu, este știut faptul că consumul de banane poate reduce stările de depresie, optimizează funcționarea cerebrală, combate hipertensiunea și, în general, poate preveni diverse boli. Datorită unei recente cercetări s-a descoperit un nou beneficiu al bananelor, în special al bananelor coapte.

 Bananele coapte ne ajută prin creșterea numărului de leucocite să ne întărim sistemul imunitar. În plus, bananele coapte contribuie la menținerea sănătății cardiovasculare și favorizează absorbția calciului. Iată în continuare alte beneficii extraordinare pe care ni le oferă consumul regulat al bananelor coapte:

Citește mai mult:Beneficiile extraordinare ale bananelor coapte

Alimente cu putere anticancerigenă

Recomandări pentru o dietă anticancer

Alimente cu putere anticancerigenă  Ca măsuri de prevenție a apariției cancerului, este indicat să se respecte următoarele recomandări:

 - Consumați 5 sau mai multe porții de legume și fructe proaspete de-a lungul zilei;

 - Evitați consumul de carne roșie și a produselor procesate din carne (mezeluri, cârnați, pateuri, etc.);

 - Evitați pe cât posibil alimentele afumate și sărate;

 - Tehnicile de procesare ale alimentelor sunt la fel de importante precum alimentele. Este recomandabil să se utilizeze metode de gătit blânde, la foc mic sau la vapori, consumând cu prioritate alimente crude și vii. Optați pentru legumele fierte la aburi sau la cuptor, renunțați la alimentele prăjite și la cele preparate la grătar. Trebuie luate în considerare de asemenea și ustensilele de bucătărie care se folosesc la gătit, iar în acest sens, este indicat să nu se folosească teflonul și vasele din plastic.

Citește mai mult:Alimente cu putere anticancerigenă

Uleiul de cocos pentru ficatul gras

Ce este ficatul gras?

Uleiul de cocos pentru ficatul gras Ficatul este un organ de mare importanță care participă la digestie și în general la buna funcționare a metabolismului, având diferite funcții vitale. Ficatul este al doilea organ mai mare, după piele și este situat în partea dreaptă a cutiei toracice.

 Ficatul gras, cunoscut în termeni medicali ca steatoză hepatică, este o boală în general benignă a ficatului, care se caracterizează prin acumularea de acizi grași și de trigliceride în celulele hepatice.

 Cu toate că este adevărat că există pacienți care nu au simptome specifice, acest aspect poate fi periculos, deoarece această afecțiune poate evolua în mod tăcut până la stadii mai grave.

 În acest articol vom prezenta beneficiile uleiului de cocos pentru combaterea multiplelor probleme asociate cu sănătatea hepatică și, în special, a ficatului gras.

Citește mai mult:Uleiul de cocos pentru ficatul gras

9 alimente care combat tensiunea ridicată

Tensiunea arterială, rezultatul dintre sodiu și potasiu

9 alimente care combat tensiunea ridicată Tensiunea arterială este rezultatul relației dintre sodiu și potasiu, însă dacă suferiți de hipertensiune, nu este suficient să înlocuiți sarea cu versiuni mai sănătoase, ci trebuie să beți mai multe lichide, să aveți grijă de sănătatea rinichilor, să evitați pe cât posibil stresul și să încercați să consumați alimente care să ajute la controlarea tensiunii arteriale.

 Unele dintre acestea te pot ajuta scăzând rapid tensiunea, însă nu toate sunt recomandabile într-o dietă zilnică. Iată în continuare cele mai cunoscute alimente care scad tensiunea arterială ridicată:

1. Usturoiul

 Cercetările medicale care au fost efectuate privind usturoiul ca remediu pentru tensiunea ridicată, au dat rezultate moderate. Se pare că usturoiul ajută la îngustarea pereților vaselor de sânge, iar în consecință, ajută la reducerea tensiunii arteriale. Se știe de asemenea că usturoiul îmbunătățește circulația sanguină și este un tonic cardiac.

Citește mai mult:9 alimente care combat tensiunea ridicată