7 alimente care scad colesterolul

Colesterolul bun protejează inima

7 alimente care scad colesterolul Următoarele alimente conțin grăsimi bune care cresc nivelul de colesterol bun (HDL), dar în același timp scad colesterolul rău (LDL). Cu cât este mai mult colesterol bun în organism, cu atât mai protejată va fi inima.

 Iată în continuare o listă cu alimente care scad colesterolul rău și câteva sfaturi pentru a crește valorile colesterolului bun:

1.  O nouă varietate de brocoli

 O nouă varietate de brocoli, cunoscută sub denumirea de Beneforte, se pare că reduce în mod semnificativ nivelul colesterolului rău, conform unei cercetări realizate de către Institute of Food Research (Institutul de Cercetare a Alimentației). Din datele obținute, această nouă varietate conține un procent dublu de glucorafanină, o substanță care se transformă în organism în sulforafan și care la rândul său activează răspunsul sistemului imunitar și evită creșterea în corp a cantității de colesterol rău.

Citește mai mult:7 alimente care scad colesterolul

Mierea crudă - eficientă pentru tratarea herpesului

Mierea cea vindecătoare

Mierea crudă - eficientă pentru tratarea herpesului Mierea a fost considerată și apreciată încă din vremuri străvechi ca fiind unul dintre cele mai bune remedii vindecătoare ale rănilor și infecțiilor.

 Se pare că natura are o soluție foarte benefică inclusiv pentru vindecarea puseelor de herpes. Acest remediu natural, mierea, funcționează excelent și nu are efecte secundare nedorite.

 Conform site-ului Nutrition & Healing (Nutriție și vindecare), tratamentele locale cu miere, în cazul herpesului, au dat rezultate extraordinare de fiecare dată.

Citește mai mult:Mierea crudă - eficientă pentru tratarea...

Avocado este benefic pentru sănătatea inimii și a creierului

Avocado este un energizant perfect natural

Avocado este benefic pentru sănătatea inimii și a creierului  Fructul de avocado este o sursă excelentă de grăsimi mononesaturate care aduc numeroase beneficii pentru sănătatea cardiacă. De asemenea, avocado odată ingerat se transformă rapid în energie și conține foarte puțină fructoză. Este chiar real faptul că unul din beneficiile majore ale fructului de avocado este scăderea în greutate, iar conținutul său ridicat în grăsimi și foarte scăzut de zahăr este un factor cheie care contribuie la acest efect.

 Cercetările medicale au demonstrat de asemenea că avocado este foarte util pentru reglarea nivelelor de zahăr din sânge. Acesta este un beneficiu important pentru majoritatea persoanelor, luând în considerare faptul că una din patru persoane din Statele Unite este diabetică sau prediabetică.

 Conform Comisiei pentru Avocado din California, un avocado mediu conține aproximativ 22.5 grame de grăsime, dintre care două sferturi este grăsime mononesaturată. Fructele de avocado oferă de asemenea aproape 20 de nutrienți esențiali binefăcători pentru sănătate, incluzând:

Citește mai mult:Avocado este benefic pentru sănătatea inimii și...

Bromelina din ananas distruge celulele canceroase

De ce este atât de nocivă chimioterapia?

Bromelina din ananas distruge celulele canceroase Unul din motivele pentru care tratamentul convențional pentru a combate cancerul este un eșec total atât în Statele Unite cât și în multe alte țări este acela că se bazează pe chimioterapie.

 Medicamentele de chimioterapie sunt, prin natura lor, extrem de toxice și în general acționează contra capacității naturale a corpului pentru a combate cancerul, de exemplu, iar în loc să întărească sistemul imunitar îl slăbesc.

 Unul din cele mai mari inconveniente ale chimioterapiei este faptul că distruge și celulele sănătoase din corp împreună cu celulele canceroase, un “efect secundar” care de multe ori conduce la moarte accelerată și nu la vindecare.

 Ca rezultat, chimioterapia creează un tip de cancer rezistent la tratament și mult mai agresiv care cauzează multe daune în organism.

Citește mai mult:Bromelina din ananas distruge celulele canceroase

10 alimente pentru a preveni cancerul

Recomandările unei femei, de profesie medic, care a învins cancerul

10 alimente pentru a preveni cancerul În prezent există multiple dovezi științifice care demonstrează influența alimentației asupra apariției și prevenirii anumitor tipuri de cancer. Odile Fernández, medic de familie și mamă a doi copii, a învins în anul 2010 un cancer de ovare în stadiul IV. Aflând teribilul diagnostic, dar nedorind să se lase învinsă de acesta, Odile Fernández a început să studieze intens tot ce ținea de alimentație și nutriție anticancer. Așa s-a născut prima ei carte: 'Mis recetas anticáncer' (Rețetele mele anticancer, editura Urano), iar apoi a apărut cartea 'Mis recetas de cocina anticáncer', (Rețetele mele de gătit anticancer) care propune meniuri sănătoase, care pot ajuta la prevenirea sau chiar vindecarea anumitor tipuri de cancer.

 Bazată pe numeroase studii științifice și pe propria sa experiență, pe care o împărtășește, pe lângă cărțile sale și de asemenea, prin intermediul conferințelor pe care le susține, Odile Fernández ne îndrumă ce și cum să mâncăm pentru a combate cancerul:

Citește mai mult:10 alimente pentru a preveni cancerul

Cele 8 beneficii pentru sănătate ale conopidei

Conopida este o sursă excelentă de nutrienți valoroși

cele-8-beneficii-pentru-sanatate-ale-conopidei Conopida este un membru al familiei de legume crucifere, umbrită pe nedrept de renumele altei legume din această familie, și anume brocoli verde. Totuși, conopida este o legumă pe care merită să o includeți în mod regulat în alimentația dumneavoastră, deoarece conține o varietate impresionantă de nutrienți, incluzând aici vitamine, minerale, antioxidanți și alte substanțe fitochimice.

 Pe lângă conținutul său ridicat în nutrienți, conopida este apreciată și pentru extrema sa versatilitate. O puteți consuma crudă, în salate, în supe sau diverse alte feluri de mâncare. O puteți condimenta sau o puteți face piure, pentru o versiune mai sănătoasă a clasicului piure de cartofi.

Citește mai mult:Cele 8 beneficii pentru sănătate ale conopidei

6 motive ca să incluzi alimentele amare în dietă

Alimentele amare: 6 motive ca să le incluzi în dietă

Alimentele amare: 6 motive ca să le incluzi în dietă În cultura gustului dulce și a celui sărat este dificil să preamărim beneficiile gustului amar. Alimente precum andivele, ridichile, năsturelul sau curcuma nu se prea întâlnesc într-o dietă obișnuită deoarece magazinele alimentare sunt mai interesate să susțină înclinația mai mare de a consuma dulce, iar noi înșine suntem mai comozi și mai obișnuiți cu alimentele care ne propun mai puține experiențe.

 Însă alimentele amare îndeplinesc o funcție importantă în dieta noastră. Își datorează gustul specific componentelor care sunt cruciale pentru organismul nostru și există motive importante pentru care nu trebuie să le excluzi din dietă.

1.  Alimentele amare purifică ficatul

 Legumele amare își datorează gustul compușilor chimici precum sulful care activează funcționarea ficatului. Ficatul este unul din organele cele mai complexe din corp, cu mai mult de 200 de funcții cunoscute, iar una din activitățile sale cele mai intense este de a curăța corpul de toxine.

Astfel, stimularea dezintoxicării ficatului determină purificarea întregului corp.

Citește mai mult:6 motive ca să incluzi alimentele amare în dietă